حـــــر ف شــــرق

ختم کلام تا حمایت از شیخ شیعه

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ


آغاز کلام نثار حریت شیخی از تبار خمینی و ختم آن در آزادی شیخ النمر

دعوت من این بار به کمپی بود که سربرگش را مجتهد شیعه و فعال حقوق بشر عربستانی به امضا رساند و ما امروز در حمایت از روحانی شیعه در آن طرف مرزها قلم را با گفتاری به نام صداقت و از جنس جوان شیعه به حرکت در می آوریم تا بگوییم آنچه را که نمر گفت و آل سعود را به خشم واداشت.

اعدام شیخ نمر باقر النمر نمونه ای دیگر از آزادگی میثم تمار است که کلامش را در زبانی خلاصه کرد که نماد مولفان شیعه بود و به دست مولایی آزاد شد که از او آزاده ساخت.

او در مکتبی درس خواند که هراسی از شکنجه نداشت و در منبری قرار گرفت که رسالت دینی و مذهبی خود را در برابر تروریست سعودی و ملهدین وهابی عرب بارها و بارها به انجام رسانید.

یا شیخ تو آن مردی هستی که به خاطر حمایت از حقوق شیعیان عربستان به دست آنهایی افتادی که نحس هستند و ادعای مسلمانی می کنند و صدای مظلومیت شیعیان شبه جزیره عربستان رابه گوش جهانیان و امت محمد چنان رساندی که امروز حکم اعدامت جنبشی به بلندای قلم یک بسیجی و کلام دانشجویان و طلاب ایران اسلامی به راه انداخته است.



سکوت من در برابر کسانی که ادعای حقوق بشر دارند ولی بر طبل بی بشر می کوبند، جایز نیست

سکوت من در برابر دولتی که شرافت را به یغما برد تا لبخند شارون را در دفترچه خاطرات آل سعود جا دهد، بی رحمیست

حکم اعدام شیخ شیعه شیعه را برانگیخت تا دست به دست هم طناب دار را بر گردن آنهایی اندازد که ام الفتنه ی جهان اسلام هستند و هر لحظه مرگ را در وحدت شیعه تصور خواهند کرد.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی